חיפוי קיר חדר שינה

חיפוי קיר חדר שינה ביום עבודה אחד בלבד וללא פחד מהתנתקות אריחים מהקיר

האבן הדקה בחיפוי קיר בחדר שינה הינה פתרון אולטימטבי לעיצוב הבית או חיפוי קיר חדר שינה , האבן בעובי 1-2 מילימטר ויישום הינו בהדבקה בלבד ללא עיגון לקיר.

חיפוי קיר חדר שינה - siv stone
חיפוי קיר חדר שינה באריחי עור – אבן סיב

היתרון הבולט הינו שאנחנו נקבל אבן טבעית במראה עיצובי מדהים ובמינימום משקל על הקיר , כמו כן העבודה הינה בהדבקה מהירה וזריזה על תשתית קיימת.

אפשרי להתקין גם על קירות גבס לא מיוצבים מיכוון שהאבן שוקלת רק 2 ק"ג למטר ואינה מהווה משקל על הקיר בכלל.

המידות הקיימות :

  • 122/61
  • 244/122
  • 25/50

 

סוגי אבנים המתאימות לחיפוי קיר בחדר שינה בעובי 2 מילימטר  :

  1. אבן חול
  2. אבן צפחה
  3. שיש אלסטי
  4. בטון אלסטי
  5. אריחי עור

קיר בחדר שינה תפקידו להשרות חמימות בחדר השינה , היתרונות הבולטים של האריחים האלסטיים לחדרי שינה הינם שהעבודה עשויה להתבצע ביום עבודה אחד וללא ליכלוך ואבק וללא משקל עודף על הקיר. כמו כן מיכוון שמדינת ישראל סובלת מתזוזות קרקע ויותר ויותר בניינים מקבלים סדקים בקירות הן הפנימיים והן החיצוניים ראוי לציין את היתרון הבולט המשמעותי של האריחים האלסטיים שעמידים בתזוזות קרקע ובלתי ניתנים לקבל סדקים ואף עשויים לצנוע סדקים עתידיים אלה.

אריחי עור עם דבק דו צדדי – חיפוי קיר בחדר שינה לאוירה חמימה

אריחי העור של אבן סיב מגיעים עם דבק דו צדדי בצידם האחורי של כל אריח , כל מה שנישאר לנו זה להסיר את הנייר מצדו האחורי של האריח ולהדביק על הקיר בחדר השינה את האריחים. האריחים נדבקים על גבי תשתית של צבע או טיח והדבר היחיד שצריך זה להדק אותם לקיר לאחר ההדבקה. כמו כן יש צורך למרוח חומר הגנה מיוחד על אריחי הציפחה או העור בכדי למנוע ספיגות חיצונית שך שמן או קפה במידה וישפך על הגבי הקיר.

אנו ממליצים לצבוע את הקיר בצבע העור או האבן בכדי למנוע נראות של צבע הקיר במידה והאריחים לא יהיו ב 100% צמודים אחד לשני , אין ספק שקיר עיצובי לחדר שינה הינו אלמנט שמשדרג את חדר השינה למראה יוקרתי וחמים וביום עבודה אחד בלבד.

האספקה באבן סיב הינה מיידית מהמלאי ויש אפשרות למיון האריחים ובחירת האריחים לפי בחירת הלקוח.כמו כן אפשר להכנס לאתר אבן אלסטית – כדי להתרשם מדוגמאות נוספות

חיפוי קיר חדר שינה על ידי אבן דקה
חיפוי קיר חדר שינה – Siv Stone