חיפוי דלת כניסה

חיפוי דלת כניסה על ידי האבן האלסטית של אבן סיב המקורית הינו פתרון אולטימטיבי לחיפוי דלת כניסה. האבן האלסטית הטבעית הינה דקה במיוחד ( עובי 1-2 מילימטר ) לכן האבן האלסטית הטבעית מתאימה לחיפוי דלתות כניסה והקיר הסמוך אליה.

חיפוי כניסה באבן דגם סילבר גריי
חיפוי כניסה לבית על ידי האבן האלסטית של אבן סיב

חיפוי דלת כניסה קו 0

לקוחות רבים מחפים את הדלתות כניסה עם האבן האלסטית ואת הקיר הצמוד באותה אבן באותו קו  , לרוב נלקוחות מבקשים שהחיפוי יהיה על אותו קו ( קו 0 ) לכן אפשרי לחפות הן את הדלת כניסה והן את הקיר מעליו באותה אבן ורק ביום עבודה אחד .

אפשר גם להיכנס לאתר של האבן האלסטית של אבן סיב www.elasticstone.co.il

חיפוי דלתות כניסה על ידי האבן האלסטית הטבעית של אבן סיב אינו מצריכה עבודה רבה , העבודה יחסית קלילה וזריזה ולא מצריכה איגון לקיר , מיכוון שהמשקל של האבן הינו רק 2 קג למטר מספיק מריחת דבק אלסטי מיוחד ללא איגון נוסף לקיר.

חיפוי דלת עם אבן סיב דגם בטון אלסטי

 

 

 

 

 

 

 

זמן קצר בעבודה

יתרון נוסף בולט הינו ציפוי דלת כניסה ישנה על ידי האבן האלסטית , העבודה של חיפוי דלת הינה משנה את מראה הדלת בזמן קצר מאד ונותן לדלת מראה עיצובי טבעי חדש . ניתן לשלב בחיפוי דלת כניסה פסי אלומיניום בכדי ליצור מראה עיצובי קלאסי אשר משנה את מראה הדלת בזמן קצר במיוחד.

חיפוי דלת על ידי האבן האלסטית שלנו יכול ביום עבודה אחד לשנות את מראה הדלת והכניסה לבית , מיכוון שהאבנים הינם טבעיות עשוי להיווצר שינוי גוון בין אבן לאבן שמאפיינים מוצרים טבעים , אבן סיב מאפשרת למיין את האבנים לפני היישום על הקיר ובכך לקבל את המראה שאנחנו אוהבים יותר באבן הטבעית , אלמנט בחירת האבנים נותן לכל לקוח לקבל את האבן אשר הוא חפץ ולפיכך לפגוע בטעם האישי של הלקוח.

חיפוי דלת כניסה עם בטון של אבן סיב
חיפוי דלת חיצונית עם הקיר הצמוד – אבן סיב
חיפוי דלת כניסה בקו אפס
חיפוי קיר כניסה בקו אפס – אבן סיב

 

חומר הגנה לשמירה מפני כתמים

חיפוי דלת מצריך מריחת חומר הגנה על האבן , תפקיד חומר ההגנה הינו להיספג באבן ולא לאפשר לאף חומר חיצוני אחר לחדור לאבן ולהכתים אותה. במידה ולא נמרח חומר הגנה אנחנו עשויים לראות בעתיד כתמים באבן .

אין ספק שחיפוי דלת כניסה על ידי מבחר האבנים האלסטיות של אבן סיב הינו מוצר עיצובי שעשוי לתת פתרון הן לחלל הכניסה והן לדלת עצמה.

היתרונות בחיפוי דלת עם האבן האלסטית של אבן סיב :

  1. קל במשקל
  2. עמיד לשנים
  3. קל לניקוי
  4. מראה עיצובי וטבעי
  5. אפשר לצפות גם את הקיר בקו 0 עם הדלת
  6. עבודת החיפוי מהירה וזריזה.
חיפוי דלת כניסה
חיפוי דלת עם האבן האלסטית של אבן סיב
חיפוי דלת – אבן סיב

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חיפוי חלודה של אבן סיב על דלת כניסה