ריצוף אבן לבריכה

ריצוף אבן לבריכה ישר מהמלאי באבן סיב

ריצוף אבן לבריכה חייב בהתזת חול נגד החלקה

כיום יש התפתחות גדולה בנושא של בריכות שחיה, אם בריכות שחיה פרטיות היו פעם מוצר נדיר כיום אנו עדים להמון בתים פרטיים ופנטהאוזים שברשותם בריכות שחיה פרטיות.
ריצוף אבן חוץ לבריכות שחיה הינו מוצר שמלווה כל וילה וכל בריכה והסיבה העיקרית היא שריצוף מעץ פחות עמיד במי מלח  ופורצלן עשוי להיות ריצוף שאפשרי להחליק עליו , אי לכך ריצוף אבן בחוץ לבריכות שחיה נהפך לטרנד מאד מבוקש בתקופה האחרונה .
הדבר העיקרי והחשוב ביותר בריצוף אבן בבריכות שחיה הינו נושא ההחלקה , לכן האבן עוברת טיפול מיוחד נגד ההחלקה.

 האבן לריצוף חוץ עוברת 3 טיפולים עיקריים :

 

  1. כיבוס – האבן נכנסת למערבל גדול בכדי שתעבור כיבוס כמו בדיוק בגד במכונת כביסה , הכיבוד יותר שבר בפינות האבן ויותר מרקם מאד מיוחד ולא חלק
  2. התזת חול – האבן עוברת התזת חול בחלק העליון של האבן בכדי שהמרקם יהיה אנטי סליפ נגד החלקה ומחוספס
  3. ההברשה – האבן עוברת הברשה מיוחדת עם מכונות שמברישות את האבן בכדי ליצור הפקט של החלקה מיוחדת של המרקם העליון שגורמת לאבן להיות מחוספסת.
כל הטיפולים האלה גורמים לאבן לריצוף חוץ להיות אנטי סליפ ומתאימה ביותר לבריכות שחיה כמו כן לריצוף חוץ לכניסות לבתים ולריצוף חוץ בכלל.
מיכוון שריצוף אבן לבריכה גורם לאבן להיות בסביבה של מים או כלור או מלחים , אי לכך חייבים למרוח סילר ברמה גבוה בכדי להגן על האבן מפני הכתמה או ספיגות. תפקיד הסילר להיספג באבן ולמנוע מכל חומר אחר את האפשרות להיספג באבן. חייבים למרוח סילר שמתאים לסוג האבן וסילר שאכן ישמור על האבן הספציפית שקנינו. במידה ונשכח או לא נמרך סילר על האבן נקבל כתמים של ספיגות בתוך האבן שיהיה לנו קשה מאד להוציא כתמים אלה.
אבן סיב מיבאת מגוון רחב של אבנים טבעיות שמיועדות לריצוף לבריכות שחיה , היחודיות של כל האבנים הינה החספוס של האבן שמונע החלקה בריצוף אבן לבריכה