שיש לריצוף חוץ

שיש לריצוף חוץ אופנתי מאוד בשנים האחרונות ויש סיבות רבות שהפכו שיש לרצפה למבוקשת גם מחוץ לבית  – הן  מבחינת העיצוב והמראה והן מבחינת איכות החומר.

אין אריח שיותר מתאים לריצוף חוץ משיש או אבן טבעית.

לאחר יישום אריחי פורצלן כריצוף בחוץ, צבעו של הפורצלן עשוי לדהות במשך השנים ולשנות את גוניו. שימוש בריצוף אבן או השיש לא ישנו את גוונים כלל וזאת מכייון שהינם מוצרים טבעיים ומגיעים בצבעם המקורי .
שמעוניינים להשתמש בשיש לריצוף חוץ, השיש חייב לעבור תהליך כיבוס, הברשה או התזת חול וזה בשביל לגרום לשיש רמת חספוס מסויים למניעת החלקה או למרקם ייחודי לריצוף המיועד.
שיש אפור לריצוף חוץ – אבן סיב
שיש לריצוף חוץ – מדוע שיש לרצפה מתאים לכך במיוחד
שיש מכובס לריצוף חוץ– שיש לרצפה עבר תהליך של כיבוס כמו מכונת כביסה שמכבסת בגדים ככה השיש מתכבס במכבסת גדולה . האבן מקבלת מראה מט ופינות השיש נשברות .
שיש מותז חול לריצוף חוץ- מיכוון שאנו צריכים לריצוף חוץ מרקם נגד החלקה לכן בהרבה פרוייקטים נדרש להתיז חול על השיש , התזת החול נעשת על ידי מכונה בלחץ מאד גבוה מתיזה חול על מרקם השיש.
המראה הסופי שמתקבל הינו מראה של נקבוביות קטנות במרקם השיש שנוצרו על ידי התזת החול. השיש לריצוף מותז חול מתאים מאד לריצוף חוץ מיכוון שהתזת החול יוצרת את החספוס הדרוש נגד ההחלקה.
ריצוף שיש אפור בהיר לחוץ וחיפוי מדרגות יבוא אבן סיב
שיש המוברש לריצוף חוץ– השיש המוברש הינה תהליך של הברשת השיש על ידי מברשות העשויות פלדה או נילון עבה , המברשות מברישות את השיש וגורמות לו להיות מחוספס אך הרבה פחות מחוספת מתהליך של השיש לריצוף מותז החול .
תהליך ההברשה נותן מראה מט לשיש וחלק גדול מהאדריכלים מאד אוהבים את מראה ההברשה של השיש ומשתמשים איתו לריצוף שיש בחוץ.
ריצוף חוץ טרוורטין – אספקה מיידית באבן סיב
ריצוף חוץ 4 מידות טרוורטין – אספקה מיידית מהמלאי אבן סיב
אצלנו באבן סיב – הגלריה לאבן טבעית, ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי שיש לריצוף חוץ ושלל גוונים ומרקמים. אנחנו גם יודעים להמליץ על שיש לריצוף חוץ על פי צרכי הלקוח ודרישותיו.
ניתן להגיע אלינו לאולם ולמחסן, הממוקמים ברחוב אלכסנדר ינאי 10 בפתח תקוה ולרכוש במקום בשיטת שלם וקח.