אולם תצוגה

בואו עכשיו , אולם תצוגה למוצרים יחודיים ובלעדיים – אבן סיב המקורית

 

אבן סיב המקורית , המבחר הגדול בישראל לאבנים אלסטיות ורק בעובי 1-2 מילימטר בלבד , הדבקה על תשתית קיימת ללא צורך בעיגון לקיר , כמו כן יבואנים של סרגלים לחיפוי קירות , שיש לריצוף פנים וחוץ , אבן רנדומלית ובריקים. מבחר ענק של אבנים אלסטיות טבעיות וייחודיות בעובי 1-2 מילימטר ( אבן סיב ) שמתאימות לחיפוי וריצוף פנים וחוץ על גבי תשתית קיימת – שנקראות על שם אבן סיב  , תכנסו לאתר האבן האלסטית הבלעדית והיחודית של אבן סיב  www.elasticstone.co.il

בטון אלסטי מסורק
אריחי חלודה על גליל – אבן סיב

 

אריחי בטון מסורק בעובי 2 מילימטר , אריחי חלודה עובי 2 מילימטר , אריחי שיש עובי 2 מילימטר , אריחי ציפחה עובי 2 מילימטר , אריחי עץ המתאימים להדבקה על גבי תשתית קיימת ללא פירוק התשתית הישנה , אריחי עור טבעי לחיפוי , בואו להתרשם מקולקציה הבלעדית של אבן סיב , מחכים לכם ברחוב אלכסנדר ינאי 10, אזור תעשייה סגולה פתח תקוה ( חניה חינם במקום ). כמו כן תוכלו לקבל יעוץ הום סטיילניג ללא עלות על ידי  :

חיפוי לובי על ידי בטון סרוק – אבן סיב . עיצוב מיכאל אזולאי
אבן סיב דגם חיפוי בטון מסורק עיצוב מיכאל אזולאי

 

מעצבת הום סטיילינג ומכירות גילה סיב –  0505221714

בואו לראות בתאום מראש את הקולקציות החדשות 7764897 – 03

אפשר להתרשם מהמוצרים האלסטים הדקים של אבן סיב  http://www.elasticstone.co.il

 

 

 

בטון אפור עדין של אבן סיב

הכל לריצוף וחיפוי כמו כן יבוא בלעדי של אבנים אלסטיות טבעיות מכל העולם

לפני שאתם עומדים לרצף את ביתכם בשיש, או מבקשים לחפות את הקירות באבן טבעית, אל תוותרו על ביקור באולם התצוגה של המוצרים הייחודיים והבלעדיים של Siv stone – הגלריה לאבן טבעית. ב Siv stone תמצאו מבחר גדול ובלעדי של מוצרים אלסטיים דקים המתאימים להדבקה על תשתית קיימת ללא פירוק התשתית הישנה  : שיש אלסטי בעובי 1-2 מילימטר , אבן חול בעובי 1-2 מילימטר, אריחי צפחה בעובי 1-2 מילימטר , אריחי עור בעובי 2 מילימטר , אריחי חלודה בעובי 1-2 מילימטר , אריחי בטון בעובי 2 מילימטר  , אריחי בטון מסורק בפלטות גדולות , סלעים וולקניים ייחודיים לחיפוי קירות פנים וחוץ כמו כן שיש ואבן לריצוף פנים וחוץ , אבנים רנדומליות לריצוף וחיפוי , שיש בז' ושיש שחור כמו כן מבחר ענק של בריקים מפירוק יבוא מכל רחבי העולם

 

דגם רוק פייס של אבן סיב
חיפוי קיר טלויזיה עם אבן דקיקה 2 מילימטר בלבד – אבן סיב

בריקים עתיקים וריצופים עתיקים במגוון רחב

בגלריה תוכלו להתרשם גם מאבני בריקים עתיקים וריצופים עתיקים בעיבודים ייחודיים . ה בריקים מגיעים ב- מגוון צבעים גדול : בריקים חומים, אדומים ובריקים בצבע בז' לבן ועוד. המגוון של לבני בריקים ב Siv stone הוא מהגדול בישראל.

אריחי עור – אבן סיב

אבן סיב היא אחת היבואניות המובילות בישראל לאבן טבעית ושיש ואבנים אלסטיות טבעיות היכנסו לאתר של האבנים האלסטיות של אבן סיב http://www.elasticstone.co.il , אבן סיב בין היתר עובדת עם מרבית האדריכלים ומעצבי הפנים הגדולים בישראל. ככזו, היא מציעה את השילוב המנצח של מבחר עשיר במיוחד של מוצרי אבן הכוללים התקנות מקצועיות על ידי צוות ההתקנות של אבן סיב , במחירים שלא תמצאו במקום אחר!