עיצוב חדרי אמבטיה באבן

עיצוב חדר אמבטיה: אבן שיש וציפחה במקום גרניט פורצלן

עיצוב חדרי אמבטיה הם חלק חשוב בבנייה או בשיפוץ הבית. בשנים האחרונות המגמה הבולטת היא מעבר משימוש באבן מלאכותית תעשייתית, כדוגמת גרניט פורצלן או קרמיקה, לטובת אבן טבעית,אבן ציפחה, שיש וכו'. הדבר בולט הן בתהליך של שיפוץ אמבטיה, במסגרתו מבקשים בעלי הבית להיפטר מהמראה הישן לטובת אמבטיה מעוצבת וחדישה והן במקרה של בניה חדשה, אז כמובן קל יותר לבצע תהליך של עיצוב אמבטיה מהתחלה ועד הסוף

בעיצוב חדרי אמבטיה מומלץ להשתמש באבני חיפוי שאינם סופגים מים

התכונה הבולטת של אבן טבעית המשמשת בתהליך עיצוב חדרי אמבטיה, מלבד כמובן היופי והאסתטיקה, הוא עמידות לרטיבות המים (יכולת ספיגה) וכן שמירה על המרקם לאורך שנים, שכן אבני חיפוי מונחות לאורך הקיר, בגובה העיניים וגם חשופות למגע ידיים.

האבן המתאימה במיוחד לשימוש כחיפוי לחדר אמבטיה היא אבן ציפחה, ש Siv stone היא היבואנית המובילה שלה בישראל. בביקור בגלריה תוכלו לגלות מבחר עצום של אבני ציפחה שיסייעו לכם להפוך את חדר האמבטיה למקום הנעים והמרשים ביותר בבית. שימו לב – בעמוד זה מופיע רק חלק קטן ממבחר אבני ציפחה, שיש ואבנים אחרות הממתינות לכם בגלריה. אתם מוזמנים לגלוש גם בעמודים האחרים באתר – דרך התפריט העליון, כדי לגלות אבנים טבעיות נוספות וכמובן גם להגיע לביקור בגלריה.

עדיף לבחור כיור לחדר האמבטיה מאבן טבעית

להשלמת המראה הטבעי במסגרת עיצוב חדר אמבטיה, מומלץ שגם הכלים הסניטריים המשלימים יהיו מאבן טבעית. ב Siv stone תמצאו מבחר של כיור אמבטיה מאבן טבעית ובנוסף גם אסלות ואפילו אמבטיות וברזים מאבני אוניקס. ניתן להשיג אצלנו כיור אמבטיה במבחר של גוונים ודוגמאות.

אבני ציפחה גולד, 15 על 30 ס"מ
אבני ציפחה גולד, 15 על 30 ס"מ

bath4        עיצוב אמבטיה עם אבן ציפחה גולד 15/30 ללא פוגות
אבן ציפחה ס. בראוון מעל ארון אמבטיה      עיצוב אמבטיה עם אבן ציפחה גולד 15/30
                ללא פוגות

bath2כיור אמבטיה שחור חיצוני טבעי עם גיר לבן