ריצוף חוץ באבן

ריצוף חוץ באבן נותן מראה יוקרתי שמתאים לריצוף חוץ ופנים ריצוף חוץ באבן נותן ביטוי מצויין וטבעי לעיצוב הבית , קיימים כיום שלושה אלמנטים עיצובים שמאפיינים את הריצוף חוץ באבן .

1 אלמנט ריצוף חוץ באבן טבעית מגיע ב 4 מידות ייחודיות.

אלמנט עיצובי המתאים לריצוף חוץ של אבן טבעית שבנויה מארבעה גדלים של האבן הטבעית , הגדלים הפופולריים הם 90/60 , 60/60 , 60/30 , 30/30 או בגדלים יותר קטנים כמו 60/40 , 40/40 , 40/20 , 20/20 .
האפקט של ארבעת הגדלים יוצר מראה של משחק גדלים וגוונים שעשוי לתת לנו את המראה העתיק או הקלאסי שאנו מבקשים ליצור , הרווחים בין הגדלים יוצרים מרקם שהינו גם אנטי "סליפ" ( נגד החלקה )

2. אלמנט ריצוף חוץ באבן טבעית במידה אחידה.

המידות האחידות מאד פופולריות לריצוף חוץ ופנים , המידות הנפוצות לריצוף חוץ הנם 60/60 ו 80/80 . האלמנט של ריבוע האבן שונה מאד מאלמנט ארבעה המידות בזה שהמידה אחידה ומלבנית ויש שאומרים שהמידה יותר קלסית והמראה פחות כפרי ממראה ארבע המידות.

3. המידה הנפוצה ביותר באבן הטבעית לריצוף חוץ.

בתחום הקבלנות בניין הנה רוחב 30 ס"מ אורך חופשי ( מידות משתנות ) המידה נקראת 30 חופשי , המידה הזאת נחשבת למידה הזולה ביותר בתחום הריצוף חוץ ולחיפוי בניינים באבן טבעית , ככל שהמידה קטנה יותר ככה המחיר זול יותר ככל שהמידה גדולה יותר ככה המחיר יקר יותר.
ריצוף חוץ באבן טבעית הנו אחד המוצרים הנפוצים בשוק הישראלי מכיוון שהאבן הטבעית הנה מוצר טבעי שלא משנה את מרקמו וצבעו , בריצוף חוץ באבן חייבים ליישם מעל האבן סילר איכותי למניעת ספיגה כמו כן מומלץ בריצוף חוץ באבן להתיז את האבן חול או להבריש אותה למניעת החלקה .
אחד הסממנים של האבן הטבעית הנה שינוי הגוון של האבן כלומר כל אבן ואבן עשויה להגיע בצבע קצת שונה מהגוון של האבן הסמוכה , בלתי אפשרי לקבל אחידות מושלמת כמו בפורצלן אך זה אחד הסממנים של האבן הטבעית שנחשבת יוקרתית יותר מהפורצלן. במקרים מסוימים הלקוח מבקש לראות פריסה מדגמית של האבן לפני האספקה בכדי לראות את שינוי מרקם האבן הטבעית. אנו ממליצים לראות פריסה מדגמית של האבן לפני האספקה בכדי לראות את מגמת גוון צבע האבן לפני האספקה.